Tuesday

Θέλω...






Θέλω να ξυπνήσω και το κινητό μου να έχει πνιγεί στα μηνύματά σου. Η μάλλον, θέλω να μου στείλεις ένα, που να λέει τα πάντα. Θέλω να δω πως είσαι όταν ξυπνάς, πώς μυρίζεις πριν πέσεις για ύπνο. Θέλω να νιώσω την ανάσα σου ζεστή, δίπλα στο αυτί μου.. Θέλω να νιώσω το χέρι σου μέσα στο δικό μου. Θέλω να νιώσω πώς είναι να με αγκαλιάζεις κ να λυγίζουν τα γόνατά μου. Θέλω να σου λείπω, να με αναζητάς. Θέλω να πάμε μια βόλτα, στο νησί σου. Θέλω να μου δείξεις τι σε συγκινεί. Θέλω να δω φωτογραφίες σου από το σχολείο. Θέλω να μπω στην ζωή σου, από ένα μικρό πλαϊνό παράθυρο.. όχι με φασαρίες, ήσυχα ήσυχα, έτσι που να μην αναταράξω την καθημερινότητά σου. Θέλω να μπω στην ζωή σου κ να τα κάνω όλα λίμπα.. μόνο για μένα. Θέλω να χαϊδέψω τα μαλλιά σου, τα μούσια σου που τόσο αγαπάς. Θέλω να με φιλάς στα χείλη κ να χάνομαι στο φιλί σου. Θέλω να μου χαϊδεύεις τον σβέρκο, έτσι που με κάνει να ανατριχιάζω. Θέλω να σε ταΐσω μπουκίτσες μπουκίτσες στο στόμα. Θέλω να σου γράφω ποιήματα. Θέλω να ακούμε δίπλα δίπλα την τρελή μουσική που μας αρέσει, να σχολιάζουμε τους στίχους, να τσακωνόμαστε για το σε ποιόν αρέσει κάτι πιο πολύ. Θέλω να σου φτιάχνω το ουίσκι σου κ να χαλαρώνεις. Θέλω να τσακωνόμαστε, να ουρλιάζουμε κ μετά να πέφτουμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου. Θέλω να ακουμπήσεις πάνω μου. Θέλω να ακουμπήσω πάνω σου. Θέλω να μου μιλάς μέχρι που να με παίρνει ο ύπνος, κ να συνεχίζεις. Θέλω να σε δω να χορεύεις, όταν είσαι πληγωμένος, δυστυχισμένος, μεθυσμένος, με το τσιγάρο στο στόμα. Αντρίκεια. Θέλω να ταξιδέψουμε, να σου μάθω όλα αυτά που είδα στην ζωή μου. Θέλω να με πάς εκεί που πέρασες τόσα χρόνια από την δική σου.

Κ εγώ δεν ξέρω τι θέλω...Θέλω.. Θέλω εσένα.

11 comments:

zouri1 said...

τελειο.
Ακριβως τα ιδια θελω και εγω.
χειροκροτω

akis said...

Εξαιρετικο,τρυφερο και παθιασμενο.
Ζησε δυνατα και ολα τα θελω θα γινουν δικα σου,αν δεν τα εχεις ηδη...
Καληνυχτα miss loulou blu

Chrisa said...

Το post αυτό με εκφράζει απίστευτά! Τα περισσότερα "Θέλω" τα έχω πετυχει με τον Αντρέα... Τον άντρα που παντρεύομαι το καλοκαίρι!

Anonymous said...

mporei na ginei kai diafimisi tis tim

LoulouBlu said...

Zouri1:
Ευχαριστώ πολύ. Τελικά, όλοι οι άνθρωποι θέλουμε να βρούμε το ίδιο.. Την αγάπη. Την πραγματική..

Ακης:
Μακάρι. Η ζωή είναι ολόκληρη μια προσπάθεια για να κατακτήσουμε τα Θέλω μας. Άλλοι ειναι περισσότερο, άλλοι λιγότερο τυχεροί! Ευχαρισ΄τω πολύ!
Καλημέρα!

Χρύσα:
Εσύ είσαι από τις τυχερές! ;)
Συγχαρητήρια! Με το καλό και ο γάμος! Όλα τα καλά, με ευτυχία αγάπη υγεία και τύχη!

Κειμ:
Δεν το κατάλαβα καν όταν το έγραφα! Είδες; Νέοι επαγγελματικο΄ορίζοντες ανοίγονται μπροστά σου, εκεί που δεν το περιμένεις!
;)

Καλςσήρθατε όλοι στο blog!

seaina said...

Ένας ύμνος στην αγάπη ...
Πολύ καλό ..

LoulouBlu said...

seaina:
Ένας ύμνος στην αγάπη που δεν έχει εκπληρωθεί ακόμα..
Τα 'Θέλω' που μου λείπουν!

Ευχαριστώ! :)
Καλωςόρισες!

Anonymous said...

Είσαι έτοιμη να δώσεις; πολλά θέλω διαβάζω. Καλησπέρα.

ΥΓ: όμορφο πολύ το κείμενό σου.

LoulouBlu said...

Σεξπυρ:
Πολύ μου άρεσε η ερώτησή σου.. Να πώ την αλήθεια την περίμενα από καποιον!!
Να δώσει κάποιος μπορεί μόνο όταν το νιώσει.. δεν γίνεται με το ζόρι!
Ελπίζω αυτός που "Θέλω", να μου το βγάλει.. Αλλιώς τελικά, ίσως να μην το θέλω...

Σε μπέρδεψα;

:)

Καλωσήρθες στο blog!

Mariah said...

Telika... ligo polu oloi sta idia eimaste... Mpravo Loulou Blu!

Anonymous said...

I’m not artlessly ambidextrous with any affectionate of aerial but scarpe Hogan
. We are absolutely in adulation with the aces adventurous shoes like Hogan scarpe donna
. The abode of hogan donna
is acclaimed for its casual-chic sneakers, you ability wish to Hogan scarpe uomo
.